Tällaisen osan.
Siinä sitten innosta pinkeänä siirsin Fargon ja Farleyn takakiekko kainalossa talliin tekemään muutoksia. Siis Farley luovutti 11-40 kymppi takapakan ja sai tilalle 11-36 pakan. Luovutettu pakka siirtyi Fargon takakiekkoon ja 11-30 siirtyi laatikkoon. Sitten laitoin tuon pienen palikan paikalleen.
Ei juurikaan näytä ihmeelliseltä.
Sitten vain takakiekko paikalleen ja testaamaan toimiiko vaihteet niinkuin pitää. Pientä säätöä joutui tekemään, mutta ei juurikaan muuta. Nyt sitten todellisuus iski tajuntaan, ketju vaihtoon, liian lyhyt. Uusi ketju tilalle ja sitä ei edes tarvinnu lyhentää.
Nyt rupee näyttämään mielenkiintoiselta.
Nyt sitten pitää tehdä vielä koeajo että kaikki toimii niinkuin pitää. Telineessä toimi hyvin, mutta se ei aina vastaa todellisuutta. Tämä tehtiin sen takia että pääsee ne mäet sitten ylös pyörittämällä kamojen kanssa.
KOEAJO
Koeajo suoritettu ja hyvin tuntui toimivan. Lähipostiasiamiehellä kävin ja sinne sattu parikin mäkeä ja pitihän se kokeilla miltä tuntuu ajaa pienellä vaihteella pyörittäen. Nyt on hyvä välitys vuoristoon kamojen kanssa, ei tässä enään olla nuori pantteri, ehkä vaan vanha pantteri. Tässä garminin tieto ajosta. Niin ja sliksit oli alla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti