keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Voi Itku

Näyttää toi runko juttu mennä vähän visaiseksi että. No jatketaan ajatuksen kehittämistä.

keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Uutta tavaraa ja mieli muuttuu matkan varrella

Nyt on pikkuhiljaa hankittu tavaraa uutta putkihevosta varten. Ja toi runko juttu on muuttunut tässä matkan varrella, se ei ole Salsa Fargo vaan Intec joka on vähemmän tunnetumpi merkki. Putkihevosesta tulee hiilikuituinen ravihevonen.


 Osia on nyt STI-kahvat, takavaihtaja, kammet (180 pitkät), etunapa, takapakka, ketju. Vielä puuttuu runko ja siihen kuuluvat pilkkeet, ne tulevat samalla kertaan. Joten projekti etenee pikkuhiljaa. Pyörä on kasassa ennen lumien sulamista. Ja seuraava projekti tyrkkii itseensä esille jo nyt joten äkkiä pitäisi saada tämä pois alta.

tiistai 17. elokuuta 2010

Uuden putkihevosen metsästys

Uusi aihio on löytynyt, se on Salsa Fargo. Tosin sitä ei ole kiveen hakattu, mutta näyttäisi siltä ett on toi mistä lähden tekee uutta hevosta Evo II. Jos jotain opin tosta reissusta niin ainakin sen et pitää olla jäykkä runkoinen pyörä ja satula mielellään nahkainen tai ainakin niin kova ku mahdollista. Kaikkea sitä oppii kun kulkee. Ostoslista on pitkä ja valintoja pitää tehdä ja mielellään ei tekisi komromissejä ollenkaan, koska toi tulee olee se pitempi aikainen reissuhevonen. Joten siihen sitten panostetaan ihan kunnolla. Katsotaan mitä saadaan aikaiseksi. Ja kertoillaan lisään pikkuhiljaa.