Noniin reissu on tehty ja unelma toteutettu. Nyt on takki tyhjä ja pää on vielä sekaisin. Lisäilen kuvia kun kerkiän, jaksan, viitsin tai yms. Pääsin autolla kotiin ja en olisi enään jaksanut polkea. Ja tärkein oli että ehdin tyttöjen kevätjuhlaan, olisi kaduttanut jos en olisi ehtinyt.
Yhteensä kilometrejä 1488,98 ja 92:52
Nousuja 8 654 m
Keskari 16,0
Keskisyke 127
Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin päätän tarinani tähän. Kiitokset kaikille tukijoille ja erityisesti talovahdeille erityiskiitokset.
Kuvia löytyy lisää seuraavasta linkistä http://picasaweb.google.com/102065651824577509535/OsittainenItamerenkierros#
Kuvia EI SAA KÄYTTÄÄ ILMAN ASIANOMAISTA LUPAA MIHINKÄÄN. Kuvat on Kari Kareisen omaisuutta.
lauantai 5. kesäkuuta 2010
torstai 3. kesäkuuta 2010
3.6.10 Märsta-Satama(Viking)
Aamulla heräsin samaan aikaan muun väen kanssa. Syötiin aamupala ja juteltiin ja mietittiin mikä olis paras konsti päästä satamaan. Suunnittelin että olisin ajanut satamaan. Osan matkaan ajoin ja sitten luovutin ja menin loppumatkan junalla.Sitten oli pieni ajomatka ja oltiin terminaalissa. Istuin ja odotin että lastaus alkaisi. Sitten seisoin ja odotin, aika kävi hyvin pitkäksi. Nyt on syöty ja se ansaittu kalja juotu. Laiva on liikenteessä ja huomenna tulee viimeiset kilometrit tähän reissuun.
Osittainen Itämeren kierros etappi 15 by grandi66 at Garmin Connect - Tiedot
Osittainen Itämeren kierros etappi 15 by grandi66 at Garmin Connect - Tiedot
2. 6.10 jossain-Märsta
Aamu, toivon mukaan viimeinen aamu teltassa. Viileä ilma, mutta aurinkoinen. Pistetään leiri kasaan ja lähdetään kohti Tukholmaa. Södertälje ohitettu ja Liiteristä ostettu nestettä. Nyt pitämässä taukoa. Eilen ihmettelin ja tänä aamuna myös miks on niin takkunen meno. Ei ihme ku satula oli siirtynyt pari senttiä taaksepäin, joten korjasin asian ja taas luistaa. Ensimmäinen kaatuminen ja paikallaan ollessa. Tukholmassa sitten oikein kunnon sekoilua ku ei ole kunnon karttaa ja yritä siinä sitten suunnistaa Märstaan. Löysin kuitenkin lopulta perille, vaikka aikaa meni ihan riittävästi. Huomenna kohti Tukholmaa ja satamaa, näillä näkymin tulen Vikingillä, koska sinne on helpompi suunnistaa.
Osittainen Itämeren kierros etappi 14 by grandi66 at Garmin Connect - Tiedot
Ajoaika 10:25
Ajomatka 152,40
Keskari 14,60
Keskisyke 114
Huiput 69,51 ja 143
Nousut 525
Laskut 764
Yht.
Osittainen Itämeren kierros etappi 14 by grandi66 at Garmin Connect - Tiedot
Ajoaika 10:25
Ajomatka 152,40
Keskari 14,60
Keskisyke 114
Huiput 69,51 ja 143
Nousut 525
Laskut 764
Yht.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)